Andrés López, nou director insular de Persones amb Discapacitat i Innovació Social de l'IMAS
El Consell de Mallorca ha nomenat Andrés López com a nou director insular del departament de Persones amb Discapacitat i Innovació Social de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS). Aquest agafa el relleu d'Antoni Bauzà, titular del departament des del març del 2020, per tal de gestionar els serveis, recursos i prestacions socials destinats a les persones amb discapacitat, encarats a millorar la seva autonomia i qualitat de vida.
També a Illes Balears
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- El Pi: «No volem un finançament com el de Catalunya»
- Obren expedients sancionadors a Menorca per fondejos il·legals sobre posidònia
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els governants i els que volen governar en aquestes illes, serien molt feliços que les illes Balears i Pitiüses fossin les illes Canaries II, sense la llengua pròpia que tanta nosa els fa i que els suposa fer jocs de mans per fer creure que defensen i creuen en ella quan és tot el contrari. Deuen somiar amb unes illes Canàries II amb sols tres partits, el pp, el psoe i un d'insular o interinsular per fer de comparsa folklòrica. Tanmateix saben que al català li queda poc temps de vida, però tot i això encara no ha desaparegut, i també saben que compten amb la indiferència dels habitants de les illes Balears i Pitiüses, que es preocupen més del nom de l'aeroport de Mallorca que del futur de la llengua. És el preu que hem de pagar per ser un poble servil i acomplexat.
Els components del govern Armengol ja fa estona que varen decidir que tot això de defensar el català fa més nosa que servei. Hem hagut de passar la vergonya de veure que fins i tot el PP ha fet befa amb el tema de no sol.licitar el nivell de català a alts càrrecs i assessors, cosa que ha servit per desprestigiar la llengua catalana en general i en particular entre els opositors a funcionaris que l'han hagut d'estudiar una mica.
I té el nivell C1 de català? Volem persones que sàpiguen la nostra llengua. Especialment les que son directives i cobren més.