algo de nubes
  • Màx: 19°
  • Mín: 16°
17°

L’Obra Cultural Balear convoca eleccions a la Junta Directiva

192091

L’Obra Cultural Balear, en nom del president Josep de Luis, ha convocat aquest dimarts eleccions a la Junta Directiva que tendran lloc durant l’Assemblea Extraordinària de socis el pròxim 24 de febrer a les 18.30 hores. Seguint l’ordre dels estatuts, en primer lloc se celebrarà l’Assemblea Ordinària de Socis a partir de les 17h a Can Alcover i constarà dels següents punts: lectura i aprovació de l’acta anterior, memòria d’activitats del 2021, estat de comptes del 2021, pessupost del 2022 i torn obert de paraules.

L’Assemblea Extraordinària i l’elecció de la nova Junta tendrà lloc a partir de les 18.30 hores en primera convocatòria i a les 19.00 hores en segona convocatòria.

Els càrrecs a elegir són els següents: president, vicepresident, vicepresident segon (opcional), secretari general, tresorer i vocals (un mínim de 5 i un màxim d’11).

El procés electoral s’inicia el dia 14 de desembre de 2021 i, de conformitat amb el disposat al tercer paràgraf de l’art. 28 dels Estatuts, el 7 gener de 2022 a les 14.00 hores s’han d’haver formalitzat i presentat a Can Alcover les candidatures.

Els cens de socis que es prendrà a efectes del procés electoral és el vigent a data 13 de desembre de 2021. Els socis que ho desitgin podran concórrer a les eleccions mitjançant la presentació de la seva candidatura per escrit, de forma individual o bé conjuntament. L’escrit haurà de contenir el nom de cada candidat, el càrrec al qual s’opta, el número de soci i la seva signatura. Quan es presentin candidatures conjuntes es tendrà present que es tractarà, en tot cas, de llistes obertes. A data límit de 12 de gener de 2022 seran proclamades, per part del Síndic Electoral, les candidatures degudament presentades.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per //*//, fa dervers d'un any

@Xusma fatxa i prepotent



jbm no "predica feixisme"; és tot al contrari: crec que ho fa perquè no oblidem mai com actua l'imperialisme espanyol i per explicar les causes de la nostra submissió actual.

Valoració:2menosmas
Per Xusma fatxa i prepotent, fa dervers d'un any

Aquest que predica feixisme pot anar cap a la seva estimada Espanya a fer apostolat, o també a prende per on començan ses senalles, 15-12-2.021

Valoració:1menosmas
Per jbm, fa dervers d'un any

«Una persona de mi conocimiento asegura que es una ley de la historia de España la necesidad de bombardear Barcelona cada cincuenta años. El sistema de Felipe V era injusto y duro, pero sólido y cómodo. Ha valido para dos siglos». (Manuel Azaña, 1934, P.G.2ºRep).

Valoració:-1menosmas
Per jbm, fa dervers d'un any

«El problema catalán no se resuelve, pues, por la libertad, sino con la restricción; no con paliativos y pactos, sino por el hierro y por el fuego». (La Correspondencia Militar, Madrid, 1907).



«Obligar a usar el castellano en Cataluña es hacerle un favor paternal, como lo es obligar a un niño corto de vista y revoltoso, a ponerse unas gafas». (Juan Llarch. Cataluña y la nacionalidad española. Madrid, 1927).

Valoració:-1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente