Indignació a les xarxes amb la festa dels '40 Principales' finançada pel Govern amb doblers de l'Ecotaxa
Com ha publicat aquesta setmana dBalears, el Govern s'ha abocat en el finançament de la festa anomenada 'LOS40 Music Awards 2021', celebrada aquet divendres a Palma, amb doblers provinents de diversos departaments i, fins i tot, agafant doblers provinents de l'Impost Turístic, conegut popularment com l'Ecotaxa.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pensava que l' impost de la ecotaxa, s' havia creat exclusivament per preservar els espais naturals de les illestan malmesos per l' efecte d' una superpoblació turistica, deguda a potenciar la quantitat i no la qualitat...els megacreuers, el turisme de tot inclòs etc., etc., ja veiem que el sac dels doblers es un "totum revolutum", on es pot ficar mà amb cualsevol excusa. Cuan trovem platges en mal estat, brutor fins i tot a llocs de no tan facil accés a la serra de tramontana i a les voreres de tots els camins i carreteres, ens diran que el recaptat amb l' impost...era insuficient, però em temo que ja NO ENS LA COLARAN.