El curs 'Publicitat, xarxes i drets dels consumidors' fa front a la publicitat enganyosa present en les xarxes socials
La Direcció General de Consum ha organitzat juntament amb el Ministeri de Consum la formació: Publicitat, xarxes i drets dels consumidors, dirigida a professionals de les diferents administracions competents en consum. El curs, duit a terme aquest dimecres 3 de novembre a l'Escola d'Hoteleria de les Illes Balears, té l'objectiu d'analitzar i valorar les pràctiques publicitàries existents en les xarxes socials i el comerç electrònic de productes de consum i la seva adequació als drets dels consumidors i usuaris.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.