Què haurien de fer les institucions davant la gran arribada de barques amb migrants?
Les Balears han viscut aquest cap de setmana una gran arribada de barques amb migrats. Entre dissabte i diumenge més de 200 persones han estat interceptades en aigües de Formentera, Cabrera i Mallorca.
Enquesta
La votació està tancada
187 vots
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Només preocupa l'arribada de barques amb magribís i subsaharians, que en la majoria de casos continuen la seva marxa cap altres països europeus i els que se queden, als pocs mesos ja parlen la nostra llengua. Però i davant l'arribada d'avions carregats de "latinos" amb la clara intenció de quedar-se, però paradoxalment, també venen predisposats a barallar-se amb noltros , guanyar la baralla, fulminar la nostra llengua i la nostra cultura i de tenir-nos sotmesos a tots noltros no hem de fer res? Perque a aquests segons que dónen més problemes, pareix que els protegeixen i fa malpensar que els criden, precisament perque fuguin a terme aquest genocidi cultural del nostre poble.