Les 290 places dels tallers intensius de reforç per a les proves de català s’exhaureixen abans d’acabar el termini d’inscripcions
La Direcció Insular de Política Lingüística impartirà, al final d’agost i principi de setembre, 17 tallers intensius de reforç per a les pròximes proves oficials de nivell de català (DGPL, EBAP, EOI). Les 290 places disponibles en aquesta iniciativa, que s’emmarca dins l’oferta formativa de la direcció insular, s’han exhaurit abans de finalitzar el termini de matriculacions previst i també s’ha tancat una llista d’espera.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Alguien le puede explicar al bobazo de turno, @Excel.lent noticia, en este caso, que se prepara un PEL brutal en el empleo público y que si no rascas puntos con el catalán te comes los mocos?. De verdad que no se puede así. No se puede. Dame paciencia.
@Balearium Se diu QUORUM hahahhahahahhahahhahahahaha
Baleàrium llegeix bé! L'article diu que les places s'han exhaurit, que vol dir que ja no en queden de lliures perque totes s'han ocupat. I és que aquesta genteta que ve aqui a insultar, a la vida real va de científica i d'intel.lectual i volen fer creure als altres que ténen quatre i cinc carreres universitàries, però tan sols no saben ni llegir. És espantós!
No hay forum ni pagando.....
D'això no s'en parla a la majoria dels mitjans, mentres que per contra, tots els se volquen en donar notícies sobre gent que menysprea la llengua catalana i que tot lo dia i amb la connivència de les forces de l'ordre, maltracta, humil.lia, expulsa dels locals a on treballa i insulta als mallorquins i vinguts d'altres indrets a on se parla Català, o que posen querelles criminals a les institucions per exigir el Català als aspirants a funcionaris, o perque s'ensenya aquesta mateixa llengua a les escoles, o les manifestacions que organitzen quatre tutups, en ls que també participen nazifatxes, franquistes estantissos i un parell mallorquí de fracassats malsofrits, que se troben ben lluny de ser una majoria aclaparadora. Però ara la realitat ens mostra que la majoria de tots els grups socials i d'ètnies està més interessats en aprendre la nostra llengua, que no en fer numerots que no condueixen a res positiu. Si se publicàssin més notícies com aquesta, que en hi ha cada dia si les cercam, se faria molt més per la nostra llengua, ja que animarien a molta gent de bé i de pau a .aprendrer-la, perque no ens animaria als catalanoparlants a desistir en la lluita pensant que tot esta perdut, perque les Balears ja son forasteres,cridaneres i fatxes. però també per fomentar la concòrdia, que només donant a conèixer els escàndols que unes poques persones incultes i maleducades puguin organitzar.