TEKA: «Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor, oferim els nostres serveis en tots els idiomes»
El passat 19 de juny dBalears es feia ressò de la denuncia d'una lectora cap a la companyia Sat Baleares, domiciliada al carrer Alfons el Magnànim de Palma (i que a la notícia relacionava amb el servei tècnic oficial de l'empresa Teka). La lectora explicava les peripècies que havia hagut de passar pel sol fet de voler usar la llengua pròpia de Mallorca, la llengua catalana.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo me crec el que diu la responsable de comunicació de TEKA, perque si hi ha empreses que se fan passar pels serveis tècnics oficials de la seva marca, a més de donar un servei penós que en massa casos acaben amb un electrodomèstic nou, se dediquen a maltractar als clients,fins i tot atrevint-se a prohibir parlar la llengua d'aquí, que a aquesta comunitat és tan oficial i tan digna com ho pugui ser el Castellà, faltant al respecte al client i a tots els catalanoparlants, el mal que els fan és incalculable. Totes aquestes empreses haurien de fer públics els seus serveis tècnics oficials i deslligar-se de gent impostora, que amb la seva feina mal feta i la seva manca de modals i de respecte, fan baixar les ventes de les empreses a les que mentint i enganant al públic, diuen representar.
Sorpreses. Sat Balears no és servei oficial de Teka. Però fa servei tècnic de Teka. Però Teka no és responsable de res del que facin. Però sí de la qualitat del servei (o tampoc?). La pregunta és com pot saber un client si un servei tècnic és oficial o no per garantir que serà tractat com cal. I ja de traca, el retret: "Ja des del títol es dona mala imatge de nosaltres". Quins periodistes més dolentots! Un retret en un missatge de descàrrec (que no de disculpa!). El que deia, de traca.