El passat 19 de juny dBalears es feia ressò de la denuncia d'una lectora cap a la companyia Sat Baleares, domiciliada al carrer Alfons el Magnànim de Palma (i que a la notícia relacionava amb el servei tècnic oficial de l'empresa Teka). La lectora explicava les peripècies que havia hagut de passar pel sol fet de voler usar la llengua pròpia de Mallorca, la llengua catalana.
La responsable del departament de comunicació de TEKA INDUSTRIAL S.A. s'ha posat en contacte amb dBalears per desmarcar-se de l'empresa Sat Baleares i explicar que no pertany a la xarxa de serveis tècnics oficials de TEKA.
La representant de TEKA també fa diverses consideracions sobre el contingut de la notícia publicada per dBalears: «Ja en el mateix títol es dóna una imatge negativa de la nostra empresa i poc fidel a la nostra ètica professional. Per a nosaltres és imprescindible la proximitat amb el consumidor i per això, el nostre servei d'atenció al client ofereix els seus serveis en tots els idiomes del territori nacional. Si un client contactés amb un dels nostres dos serveis tècnics oficials a Palma, seria atès en l'idioma preferit en atenció a les varietats lingüístiques del territori.»
La responsable del departament de comunicació TEKA també explica «Per a nosaltres, la satisfacció del client és el primer i en cap moment ens agradaria estar relacionats amb conflictes lingüístics ni de qualsevol altra índole, que a més de ser incerts, puguin danyar la nostra reputació.»
Jo me crec el que diu la responsable de comunicació de TEKA, perque si hi ha empreses que se fan passar pels serveis tècnics oficials de la seva marca, a més de donar un servei penós que en massa casos acaben amb un electrodomèstic nou, se dediquen a maltractar als clients,fins i tot atrevint-se a prohibir parlar la llengua d'aquí, que a aquesta comunitat és tan oficial i tan digna com ho pugui ser el Castellà, faltant al respecte al client i a tots els catalanoparlants, el mal que els fan és incalculable.
Totes aquestes empreses haurien de fer públics els seus serveis tècnics oficials i deslligar-se de gent impostora, que amb la seva feina mal feta i la seva manca de modals i de respecte, fan baixar les ventes de les empreses a les que mentint i enganant al públic, diuen representar.