Marilles anuncia la segona edició de MARE, el certamen audiovisual per la conservació marina
La Fundació Marilles ha anunciat l'arribada de la segona edició de MARE, el certamen audiovisual per a la conservació del mar balear, que tindrà lloc del 15 de juliol al 15 de setembre.
Segons ha informat la Fundació Marilles aquest dilluns, la segona edició de MARE és una iniciativa col·laborativa impulsada per organitzacions compromeses amb la conservació marina i fotografia i vídeo de naturalesa, i tendrà lloc del dia 15 de juliol al dia 15 de setembre.
Per a la coordinadora de MARE, Sara García Bertoz, "la segona edició del certamen s'ha pensat i dissenyat tenint en compte els resultats de la primera edició i la gran experiència del Consell Assessor".
"S'ha volgut recalcar els tres valors transversals de MARE: la bellesa i riquesa que té el mar i especialment les àrees marines protegides, la necessitat de reconnectar amb el mar i la urgència de promoure accions de recuperació i conservació marina", ha afegit.
"MARE ajuda a entendre i conèixer l'entorn privilegiat on s'habita a través de la fotografia i el vídeo i recorda a tots que tenen un rol en la preservació de la mar balear", ha remarcat García, qui ha afegit que "el naixement de MARE ha estat possible gràcies a l'ajuda de moltes organitzacions i professionals de la fotografia submarina".
Per part seva, el director de Fundació Marilles, Aniol Esteban, ha assenyalat que "a través de les imatges, un relat positiu i la participació de milers de ciutadans MARE pot aconseguir compromisos per a la conservació del mar".
"En un moment de crisi com l'actual, una iniciativa com MARE és més necessària que mai. La conservació de la mar i la costa de les Illes és i ha de ser una peça clau en la recuperació econòmica de Balears", ha afirmat.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.