El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball Iago Negueruela, ha afirmat aquest dimarts que l'impacte mediàtic que ha suposat el pla pilot en la premsa internacional equival a una campanya publicitària de 35 milions d'euros.
Així s'ha expressat el conseller en resposta a una pregunta de la diputada del PP Salomé Cabrera que ha interrogat al Govern sobre si considera que el pla ha donat els resultats previstos, tenint en compte que «va finalitzar prematurament». A això, Negueruela ha dit que els resultats han estat fins i tot «millors de l'esperat».
Negueruela ha recalcat que la cobertura informativa sobre el pla pilot ha significat insercions en capçaleres internacionals com el 'New York Times', 'Le Parisien' o la revista 'TIME', entre altres, en algunes ocasions en portada. El conseller ha destacat l'interès entre els periodistes de Regne Unit a més dels d'Alemanya i ha assegurat que han arribat a una audiència de més de 60 milions de persones entre tots dos països.
Negueruela afirma que l'impacte del pla pilot equival a una campanya de 35 milions d'euros
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).