Negueruela afirma que l'impacte del pla pilot equival a una campanya de 35 milions d'euros
El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball Iago Negueruela, ha afirmat aquest dimarts que l'impacte mediàtic que ha suposat el pla pilot en la premsa internacional equival a una campanya publicitària de 35 milions d'euros.
Així s'ha expressat el conseller en resposta a una pregunta de la diputada del PP Salomé Cabrera que ha interrogat al Govern sobre si considera que el pla ha donat els resultats previstos, tenint en compte que «va finalitzar prematurament». A això, Negueruela ha dit que els resultats han estat fins i tot «millors de l'esperat».
Negueruela ha recalcat que la cobertura informativa sobre el pla pilot ha significat insercions en capçaleres internacionals com el 'New York Times', 'Le Parisien' o la revista 'TIME', entre altres, en algunes ocasions en portada. El conseller ha destacat l'interès entre els periodistes de Regne Unit a més dels d'Alemanya i ha assegurat que han arribat a una audiència de més de 60 milions de persones entre tots dos països.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.