Palma obrirà els casals de barri el juliol per a millorar la conciliació
L'Ajuntament de Palma obrirà els casals de barri al juliol per a oferir activitats i donar més cobertura a les famílies durant l'estiu, per a millorar la conciliació i promoure la participació dels infants.
Segons ha indicat aquest dilluns el regidor de Participació Ciutadana i Govern interior, Alberto Jarabo, els tallers es faran en els set casals de barri gestionats directament pel Consistori: s'Escorxador, Santa Catalina-Es Jonquet, Son Cotoner, Sant Agustí, Son Espanyolet, Son Gotleu i Pere Garau.
Les activitats que s'oferiran, ha assenyalat, aconsegueixen diferents interessos com són el benestar, la cuina, l'expressió artística, els idiomes, les noves tecnologies, entre altres. També s'han programat activitats dirigides als més petits i ampliat els espais familiars. En aquest sentit, Jarabo ha recordat que el curs passat es va posar en marxa l'espai familiar en els casals de Santa Catalina i s'Escorxador.
Com a novetat, per a oferir el nombre més gran de places i arribar a més barris, s'obren els altres casals. L'objectiu, ha afegit, és que els més petits i les seves famílies disposin d'una oferta variada després d'uns mesos confinats per la Covid-19. Segons Jarabo, en els últims mesos s'ha incrementat la necessitat de retrobament i s'ha volgut reforçar l'oferta en els barris i facilitar la conciliació de les famílies.
Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer de manera virtual, per a facilitar el procés i garantir el compliment de les mesures de seguretat. El formulari d'inscripció està a l'abast dels ciutadans en la web de Participació Ciutadana i en les xarxes socials dels casals de barri. També es pot sol·licitar l'enllaç enviant un correu electrònic al casal de barri en què es vol fer la inscripció.
Paral·lelament, per a totes aquelles persones que no vulguin accedir a un curs presencial o no aconsegueixin plaça, podran continuar fent les activitats des de casa, mitjançant els tallers virtuals i gratuïts en directe que es continuaran oferint a través de les xarxes socials. També es podrà trobar contingut en el web, on hi ha més de 500 vídeos de les activitats que es fan habitualment en els casals i que estan oberts gratuïtament a tothom que ho desitgi.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Conciliació? No crec que sigui la paraula correcta! Obriran perquè els pares no hagin de tenir esment dels seus fills!