El Govern expressa el seu compromís amb els drets de les persones LGTBI pel Dia de l'Orgull
El Consell de Govern ha aprovat aquest divendres una declaració institucional amb motiu del Dia de l'Orgull LGTBI, que se celebra aquest diumenge, segons ha informat la portaveu de l'Executiu, Pilar Costa.
Amb aquesta declaració, el Govern manifesta el seu «compromís de continuar impulsant polítiques dirigides a construir una societat diversa i inclusiva des del punt de vista afectiu, sexual i de gènere, i en el qual ningú sofreixi discriminació per raó de la seva identitat o expressió de gènere».
Així mateix, es recorda que enguany es compleixen quatre anys de l'aprovació de la llei sobre drets de lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals i per a erradicar la LGTBI-fòbia.
«Des de llavors, la perspectiva LGTBI s'ha implantat de manera transversal en els diferents àmbits de l'Administració autonòmica», han defensat des del Govern, citant com a exemples la consulta d'identitat de gènere a l'Hospital Universitari Son Espases o la guia de recomanacions per al bon tracte de les persones LGTBI en l'entorn laboral, entre altres iniciatives.
El Dia de l'Orgull LGTBI se celebra cada 28 de juny, jornada en la qual es rememoren els fets de Stonewall, a Nova York. En l'edició d'enguany es posa èmfasi en la perspectiva feminista i en la realitat de les dones LTB (lesbianes, trans i bisexuals), han indicat des del Govern.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.