La CIA desvetla la incògnita 35 anys després: Felipe González era el Senyor X dels terroristes del GAL
Tot i que la justícia espanyola va ser incapaç de trobar aquell a qui va batiar com a Senyor X, el màxim responsable dels GAL, la CIA sí que sabia qui hi havia darrera la creació dels Grups Antiterroristes d'Alliberament (en castellà Grupos Antiterroristas de Liberación), uns grups armats parapolicials espanyols que practicaren el que es coneix com a guerra bruta o terrorisme d'Estat.
També a Illes Balears
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Presenten l’Observatori d’Emancipació Juvenil: «Lloguer impagable, sous baixos i una vida de precarietat»
- Concentració a Palma en defensa de l'escola pública: «Ni una plaça pública menys»
- El PSIB denuncia que el Govern paga una campanya ideològica per difondre segregació lingüística
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Juan Pérez Mor, Francisco Yañez,Ma. del Mar rodríguez, José Martín Núñez, Antonio Pedreira, Isidro Cuberos, Francisco Sánchez Arranz, Leopoldo Gómez, Rita Barberá, Álvaro Lapuerta… Van morir, però encara en queden moooolts!
Ja tenia raó un psiquiatre que deia que la cara d´en González mostraba trets de bogeria!
No prescriuen els delictes de terrorisme si han mort a alguna persona. Ara si el terrorisme ho fan per "Unidad de España" segur que encara li penjaran una medalla.
Prescriuen els delictes per terrorisme?
Que ho veis com són els espanyols? Uns terroristas! Feis-vos lluny! Espolsau-vos els ulls i organitzau-vos!