'Ara els petits s'han de fer grans', campanya de suport al comerç de proximitat a través de les xarxes socials
L’IDI (Institut d’Innovació Empresarial de les Illes Balears) posa en marxa una campanya de promoció del comerç de proximitat que es durà a terme a través de les xarxes socials i altres suports digitals. Amb el lema 'Ara els petits s’han de fer grans', l’objectiu d’aquesta iniciativa és visibilitzar la necessitat de mantenir el teixit comercial tradicional i de proximitat dels municipis de les Illes Balears.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Depèn de nosaltres fer que es canviï la compra de productes de paisos estranys a preus barats, però venuts a preus molt cars per el que ens ofereixen, quan per poc més, tenim els nostros, de qualitat, veïnatge i solidaritat.