Reobren la carretera entre Alaró i Orient després del temporal 'Glòria'
El Departament de Mobilitat i Infraestructures del Consell de Mallorca ha informat que, a partir d'aquest dissabte, es reobre la carretera entre Alaró i Orient, tancada al trànsit pel despreniment produït per la borrasca 'Glòria'.
La institució insular ha precisat que a partir de les 19 hores es podrà tornar a circular per la carretera, però només per un carril. Un semàfor regularà el trànsit de manera alterna en tots dos sentits fins que s'acabin les obres. El conseller insular de Mobilitat i Infraestructures, Iván Sevillano, ha explicat que «la intenció del departament ha estat treballar amb la agilitat més gran possible, per a poder restablir el trànsit».
El projecte ha entrat ara en la segona fase que consisteix a instal·lar una malla de contenció ancorada a la roca per a evitar despreniments futurs. El Consell de Mallorca ha invertit 652.000 euros en les tasques de reparació. Finalment, Sevillano ha assegurat que «encara estam a l'espera que el Govern ens confirmi si subvencionarà el 50 per cent dels treballs com és habitual en obres d'emergència». «En cas que no ho faci ho continuarem exigint», ha remarcat.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.