nubes dispersas
  • Màx: 16°
  • Mín:
16°

Hila assenyala la tasca de l'Ajuntament per «cercar l'equilibri» entre turistes i residents

El batle de Palma, José Hila, ha moderat aquest dimarts un debat en el X Fòrum Exceltur sobre 'Gestionar el turisme urbà amb el millor acolliment social', en el qual ha posat de manifest la labor realitzada per l'Ajuntament per a «cercar l'equilibri» entre turistes i residents.

L'Ajuntament ha informat que Hila, que ha conduït el debat entre els alcaldes de Madrid i Sevilla, José Luis Martínez-Almeida i Juan Espadas, respectivament, ha assegurat que a Palma s'ha actuat «no permetent el lloguer turístic en pisos i s'ha racionalitzat l'obertura d'hotels».

En aquest sentit, el batle de Palma ha confirmat que el tercer punt per a aconseguir aquest equilibri a la ciutat serà «regular l'arribada de creuers» cercant un consens amb el sector i optant per creuers més petits.

Respecte al debat, Cort ha matisat que els alcaldes de Madrid i Sevilla han contestat les qüestions plantejades per Hila i han explicat el punt de vista dels seus ajuntaments. D'una banda, Madrid ha afirmat que no s'han detectat grans problemes de convivència.

Per part seva, el batle de Sevilla ha assegurat que «encara es pot permetre continuar incrementant el nombre de visitants» perquè, fins ara, existia un dèficit de places hoteleres.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Doncs no els hi ret gens!, fa mes de 3 anys

Doncs no els hi ret gens! Cada pic això està més saturat i les ordenances no las hi compleix ningú. Tot en pro de la turistificació, que és un xec en blanc per a fer allò que vulguin a barris com Sa Llotja, que és "el barri sense llei", bicoca per a quatre llestos.

Valoració:2menosmas
Per Que no tornin, fa mes de 3 anys

Amb un parell de sutnamis com el que passam, se
n´ aniran totsolets i no tornaran!
Pobrets hotelers! Feliços ciutadans!

Valoració:3menosmas
Per Sebastià, fa mes de 3 anys

Turistes : Gràcies a Déu que vénen i gràcies a Déu que se'n van. Massa dependència d'ells?

Valoració:4menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente