No va ser abús, va ser violació: El Suprem condemna 'La Manada' a 15 anys de presó
No va ser abús, va ser violació. El Tribunal Suprem ha condemnat als cinc homes membres de 'La Manda' (Antonio Manuel Guerrero Escudero, Jesús Escudero, José Ángel Prenda, Alfonso Jesús Cabezuelo, i Ángel Boza) per un delicte d'agressió sexual.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Home, els jutges quan volen son molt més ràpids en el seu veredicte, però és que en aquest cas, jo crec que la presó preventiva era indiscutible i encara estan avui en llibertat, i la sentencia bastant benigna si tenim en compte la desproporció produida de la força emprada, i que a mitad de la pena ja poden demanar la condicional. Però de moment ja els han condemnat. A veure si així se'ls hi cau la cara de xulos descarats i provocadors. Aquesta vegada, no els hi ha surtit be, per sort.