El Consell d'Eivissa ha impulsat per primer pic una campanya de promoció turística als Estats Units, un país que va aportar a l'Estat espanyol 2,9 milions de visitants en 2018, un 11,8 per cent més en comparació amb 2017.
L'acció comercial ha consistit en reunions amb agències del lloc i dues presentacions davant agents de viatge i mitjans de comunicació a Nova York i Los Angeles. En el primer cas, ha informat el Consell, hi han participat 54 agents i periodistes.
El president del Consell i responsable del Departament de Turisme, Vicent Torres, s'ha desplaçat a aquestes ciutats destacant que s'ha obert una «via comercial que donarà importants fruits en el sector turístic».
Segons Torres, els Estats Units, el Canadà i la resta d'Amèrica són un mercat amb «un gran potencial per a Eivissa, que pot ajudar a compensar eventuals baixades de mercats tradicionals com el britànic i l'alemany».
Sense cap acció comercial, ha explicat el Consell, Eivissa va rebre 12.800 turistes dels EUA i el Canadà, el que mostra que l'Illa.
Eivissa, de fet, és s'illa balear més coneguda a Amèrica del nord i aquella on és més fàcil veure nordamericans. I vehicles "Hummer", també d'aqueix país. No seria res de nou. No vols turisme? Idò tres tasses