La Policia espanyola ha detengut a l'excap del Grup de Blanqueig d'aquest mateix cos a les Balears, que s'encarregava de la investigació del denominat cas Cursach.
Així mateix, tal com han explicat fonts pròximes al cas, aquest funcionari policial ja ha estat posat en llibertat. Segons ha informat el diari Última Hora, la detenció s'emmarca dins de la investigació per les suposades filtracions d'un informe del cas Cursach.
Aquest mateix dimarts el Tribunal Superior de Justícia de les Balears (TSJIB) ha dictat aquest dimarts un acte en el qual admet a tràmit la querella presentada per la representació processal d'Europa Press i Diario de Mallorca contra el jutge instructor del cas Cursach, Miquel Florit, que va ordenar la confiscació de telèfons mòbils a dos periodistes d'aquests mitjans amb l'objectiu de determinar l'origen d'una possible filtració.
D'altra banda, la Fiscalia Anticorrupció va presentar aquest dilluns un escrit acusatori en el qual demana una pena de vuit anys i mig de presó per a l'empresari Bartolomé Cursach, acusat de delictes de pertinença a un grup criminal, prevaricació administrativa, suborn actiu i coaccions.
Detenen l'excap del Grup de Blanqueig de la policia espanyola per filtracions del Cas Cursach

Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
A: Rosa, No és això el que va fer el jutge Garzón? I el condemnaren, fotent-li la carrera? Ara ja no s'hi val? I, si no recorde malament, també al jutge Elpidio li feren el mateix? És igual la justícia per a tots...?