cielo claro
  • Màx: 26°
  • Mín: 17°
17°

Els psicòlegs ofereixen la seva col·laboració al Govern davant la possible arribada de l'Aquarius

El Col·legi Oficial de Psicologia de les Balears (COPIB) s'ha posat a disposició del Govern, a través del Servei d'Emergències de Balears (SEIB 112), per a oferir atenció psicològica immediata a les persones del vaixell Aquarius que podrien arribar a l'illa si prospera la sol·licitud de l'Executiu.

En un comunicat, el COPIB ha explicat que els professionals del Grup d'Intervenció Psicològica en Emergències, Crisi i Catàstrofes (GIPEC IB) compten amb protocols que garanteixen una atenció integral a les persones que s'enfronten a experiències traumàtiques, amb especial atenció als sectors vulnerables.

El Col·legi ha recordat que les persones que viatgen a bord del vaixell estan vivint situacions de ruptura, dol i desarrelament. La intervenció psicològica i sanitària, com a primera resposta a la seva arribada, és, diuen, fonamental perquè recuperin com més aviat millor la salut, capacitat i recursos personals necessaris per afrontar amb autonomia la seva nova situació.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Entreteniu-los, fa mes de 5 anys

Sí... que deixin buides les escoles!

Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente