La UOB denuncia que la Conselleria d'Educació «oculta informació»
La Unió Obrera Balear (UOB), sectorial d'ensenyament, denuncia que la Conselleria d’Educació i Universitat, encapçalada per Martí March «pateix d’una mancança greu de transparència i, a més a més, vulnera drets bàsics dels treballadors ocultant informació». Per aquest motiu la UOB es va veure obligada a «requerir notarialment el Conseller Martí March dia 19 de març de 2018, exigint una relació dels treballadors docents de l'ensenyament públic no Universitària de les Illes Balears, amb la indicació dels diferents centres en els quals desenvolupen els seus treballs, tenint en compte que la informació requerida és imprescindible per a la funció de representació sindical, que és un dret dels treballadors tenir aquesta informació i que ha estat sol·licitada reiteradament per escrit». La UOB denuncia que, a dia d’avui, Martí March «no ha tramès aquesta informació».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Comitè d'empresa? Des de quan? Per favor...
Resposta a "Alliberats": Doncs jo em vaig llegir tot el programa electoral d'UOB i enlloc sortia que no tendrien alliberats. T'hauries de documentar millor. No serà que tens interessos amb un dels sindicats que pacta amb l'Administració més alliberats dels que per llei li corresponen?
Vaja, els que deien que ells no tindrien alliberats sindicals i que duen casi quatre anys vivint drl cuento acusant als altres de mentir i ocultar infirmació.