Garrido assegura que la proposta de zonificació és «més restrictiva» que la inicial
La consellera insular de Territori i Infraestructures, Mercedes Garrido, ha assenyalat que la proposta de zonificació de lloguer turístic és «més restrictiva» que la inicial amb «la inclusió de Marratxí i Muro».
Així s'ha expressat aquest dilluns davant la premsa Garrido després que el Consell hagi enviat la proposta de zonificació a la Comissió Balear de Medi ambient (CBMA) per dur a terme la tramitació ambiental. Ara, aquest òrgan disposa d'un mes per elaborar l'informe i, una vegada realitzat, s'aprovarà, definitivament, en el ple de la institució insular.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.