Convoquen concentracions contra l'estat d'excepció a diferents municipis de Mallorca
La ciutadania de Mallorca convoca concentracions a diferents pobles per denunciar l'estat d'excepció per l'assalt de la Guàrdia Civil a la Generalitat.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
«Tot el meu passat que la història allunya el tenyeix de glòria la Gran Catalunya Jo sóc mallorquí i és la meva glòria esser català per la meva història!» Pere Capellà (1935) http://blocs.mesvilaweb.cat/balutxo/?p=258699
Fragment de la "Resposta dels mallorquins" als nostres compatriotes del Principat (10-6-1936) “Amb la nostra resposta volem fer la triple afirmació d'unitat de sang, de llengua i de cultura; afirmació de fidelitat a una pàtria natural que és la terra on es parla la mateixa llengua. Afirmació que adrecem a la Catalunya de tots els catalans i de tots els temps, que s'estén del Rosselló a València, la del rei En Jaume I i de Ramon Llull. I així responem a la crida que ens és feta, disposats a col·laborar en tots aquells projectes encaminats a consagrar la nostra germanor essencial i la nostra comuna esperança”.
jajaja ponen las manifestaciones a distintas horas para que puedan juntarse los cuatro gatos de siempre en lugRes distintos y parecer mas jaja
Yo os espero a la misma hora pa tomar un coffee, por el paripe callejero surrealista.
A les 6'30 no i puc eser peró a les 8 seré a Cort, com me dig ESCARDAPENYES. Salut i república catalana 11dias, votarem, votarem.
Cal que comencem a fer costat als nostres compatriotes catalans. Ells obrin el camí a la democràcia i no haurien d'estar tot, sols. Catalunya és l'essència de la democràcia a què podem accedir. Fem-los costat, amb això ens defensem Nosaltres els Valencians. També podem esperar que ens maten de fam. Si Catalunya se'n va a Nosaltres els Valencians i Illencs ens fregiran a extorsions encara més dolentes. Ara ja sabem per què abusaven tant de la rapinya, a més de robar, volien evitar que tinguem forces com per a establir la nostra economia. El robatori de la Caixa i la desfeta de les altres devia ser per això.