3 Salut Mental celebra una trobada d'usuaris, familiars, professionals i col·laboradors
Més d'un centenar de persones han participat aquest dissabte a Inca a la primera trobada d'usuaris, familiars, professionals i col·laboradors de 3 Salut Mental | Foto: 3 Salut Mental
Palma09/10/16 0:00
Més d'un centenar de persones han participat aquest dissabte a Inca a la primera trobada d'usuaris, familiars, professionals i col·laboradors de 3 Salut Mental, que des del 2014 agrupa les entitats Estel de Llevant (Manacor), Gira-Sol (Palma) i Es Garrover (Inca), dedicades a l'atenció a persones amb malaltia mental a Mallorca. Aquesta trobada s'ha organitzat aquest cap de setmana aprofitant que dilluns, 10 d'octubre, se celebra el Dia Mundial de Salut Mental.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vull demanar perdó d'haver escrit "truges singlares". Molt incorrectament, del punt de vista políticament incorrecta fins a un punt intolerable, m'he deixat la forma "porcelles singlares". M'acús de veure les (ara no sé com ho he de dir, com expressar-me sense cometre un pecat d'incorrecció política) porcelles singlares i les truges singlares (després de deu minuts de meditar sobre la manera de dir-ho, em pens haver-ho trobat: "éssers de l'espècie "sus scrofa") només com a objectes reproductors. Mai no em perdonaré aquest pecat d'incorrecció política: faré via a confessar-lo en públic, i, per si de cas, l'aniré a confessar, privadament, a qualsevol "gúrua" i "guru" perquè em fulmini amb una penitència adequada. Confés, entre nosaltres, però, que em sent una mica ridícul.
I de "col·laboradoris", si hem de fer completa la gamma d'opcions o condicions sexuals? I encara esper que no vulgueu filar més prim. Ara sense riure: els políticament correctes confoneu gènere gramatical amb sexe, i alhora demostrau una ignorància total del que és una llengua, més concretament una llengua romànica. Deixau-vos de pardalades i d'"invisibilitats femenines" i no vulgueu transformar la llengua en una pasterada enfarfegosa i embafadora. Avui he d'anar a veure un zoològic on tenen girafes i girafs. moneies i moneis, conills i conilles, indiots i indiotes, òlibes i òlibs, llobes i llops, porcs singlars i truges singlares, pardals de moro (o sia holotúries) i pantafenes de magribina. etc. Prou fer el ridícul. Ah, per un gust: provau d'escriure poesia segons els vostres principis: veureu quin bunyol. O novel·la i tot. Vaig comprar un llibre sobre escriptura i, al cap de poc, embafat de lectores i lectors (atenció que, si voleu esser políticament correctes, heu de posar en primer lloc el femení), estimades i estimats, etc. Esper que prest vos espassi la ruqueria.
I de col·laboradores?