L'incendi declarat aquest dissabte a la nit a l'illot de s'Espalmador (Formentera) ha estat extingit a les 17.30 hores d'aquest diumenge, segons ha informat l'Institut Balear de la Naturalesa (Ibanat) en el seu compte de Twitter.
El foc, provocat per una bengala que va ser llançada des d'un iot, ha cremat aproximadament 0,98 hectàrees de savinar sense afectar persones ni edificis (nivell 0).
L'incendi va ser estabilitzat durant la matinada i controlat a les 07.45 hores. L'autor del llançament de la bengala ja ha estat detingut i passarà aquest dilluns a disposició judicial.
S'Espalmador deixa de cremar
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
S'atura de cremar.