El Govern ha arribat a un acord amb la constructora del velòdrom Palma Arena per reduir el pagament a la Unió Temporal d'Empreses de 29,3 a 22,4 milions, de manera que estalviarà 6,9 milions d'euros pel sobrecost de les obres realitzades en l'època de l'expresident Jaume Matas.
Augment del 60% del cost
Les obres tenien un cost previst de 47,7 milions d'euros però finalment va ascendir als 79,9 milions, un sobrecost de més del 60%. Les quantitats que reclama la UTE constructora provenen dels tres expedients diferents de contractació que es van adjudicar l'any 2006: aquests expedients van ser modificats a l'alça, a causa de la impossibilitat de realitzar les obres amb el pressupost inicial.
D'altra banda, el Govern calcula que el cost final ascendirà als 100 milions, tenint en compte les investigacions per la Justícia.
I perquè cap persona normal esta d'acord en pagar amb més impostos i retallades el que s'en ha duit el PP, es el motiu pel qual tracten de fer creure a la gent l, que el dèficit produït per tants malbarataments de doblers publics, va ser obra d' en Antich i dels seus consellers i donés càrrecs del seu govern. Oiós.