Barceló: «El territori, el paisatge i el medi ambient haurien de ser les prioritats de la taxa turística»
Imatge d'arxiu d'una reunió entre el vicepresident del Govern i conseller de Turisme, Biel Barceló i l'Asociació d'Apartaments Turístics (APTUR) el passat mes de juliol. | CAIB
El vicepresident del Govern i conseller de Turisme, Biel Barceló, ha assenyalat que «el territori, el paisatge i el medi ambient» haurien de ser prioritaris a l'hora de destinar els diners que es recaptarà amb l'impost turístic que començarà a aplicar-se l'any que, si bé, ha remarcat que l'esborrany de la llei està sotmès a «debat públic» perquè tothom pugui fer-hi aportacions.
Així mateix, Barceló ha deixat clar que el Govern vol que «tota la societat sigui la que decideixi quines són les prioritats» per destinar els fons que es recaptaran amb el nou impost turístic.
Així ho ha apuntat en resposta a una pregunta formulada per la diputada del PP María José Ribas, que s'ha interessat sobre el destí que tindrà la recaptació d'aquest impost.
Amb tot, Barceló ha afegit que es crearà una comissió mixta que serà la que decidirà què fer amb els diners de l'impost turístic.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Avui vespre he sommiat el mateix. Eco-sobiranisme: Convicció o retòrica?