Josep de Luis: «Es pot anar a votar amb la camiseta verda, ho va dir la Junta Electoral»
Avui matí, la policia espanyola ha provocat un dels pocs incidents que s'han produït durant la primera part de la jornada electoral. Agents policials han identificat tres persones que anaven a exercir el seu vot, al col·legi Jafudà Cresques de Palma, vestides amb la camiseta verda de la plataforma Crida. El fet a transcendit gràcies a una piulada del partit Podem.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@anticatalanufet foresterot, això és el que tu voldries, però vas ben errat de comptes perquè el canvi ja ha començat. PPanyolistes corruptes i gonelles destronats (a la puta calle). Arruix cap a Espanyistán. A partir d'ara 60-20-20. Bona nit.
Yo iba a ir en camiseta, pero al final ha refrescado y me he puesto un rebequita por encima
Ha,ha,ha,ha que ès de penòs el faxatisme i la ignorància ,fora PPanyolistas corruptas i PPuteros, ¡arruix cap a Madrit,allà estareu dins la vostra salsa amb en Rajao i la condesa corrupta.
Pancatalanismo = docentes coñazos fascistas
Docentes nazionalistas, la democracia se ejerce en las urnas, no creais que intimidando vais a lograr vuestros objetivos intransigentes. Y tener en cuenta que aunque os pese el modelo educativo en materia lingüistica a partir de mañana será 40-40-20.
Val més no anar a votar vestit de vert, perque si no te deixen, son uns vots de menys per fer fora en Bauzá.
Jo he anat amb la camiseta del Betis
A Santa Isabel (Palma) i IES Marratxí tampoc deixen votar de verd. Si al•legues acord JEC 2011, a Santa Isabel et deixen passar. Quina comèdia!!
Jo he anat a votar amb la camiseta de la Crida i cap problema