Freixenet preveu obrir un espai gastronòmic a Palma
Freixenet ha inaugurat aquest dimarts a Barcelona el seu primer espai gastronòmic Tannic by Freixenet, un negoci que l'empresa preveu traslladar també a Mallorca i Madrid.
El conseller delegat de Freixenet, Pedro Ferrer, ha explicat que l'establiment servirà per «explicar al món» l'essència del grup --orígens, productes i bodegues--, així com també per realitzar tallers, tastos i activitats associades al món del vi .
Anteriorment, al número 41 del passeig Sant Joan Bosco s'ubicava un local de l'agència de viatges Sonoma, un negoci també propietat del Grup que ara s'ha traslladat al número 51 del mateix carrer.
El primer establiment de Tannic by Freixenet, que ha comportat una inversió de 250.000 euros i es preveu que facturi 100.000 en el seu primer any obert al públic, «neix amb la il·lusió de ser el primer de molts».
Així, s'analitzarà l'evolució d'aquest nou espai gastronòmic i, si al març de 2015 el balanç resulta positiu, els plans són obrir un nou local a Barcelona, en una zona més turística.
També es preveu replicar el model a altres ciutats espanyoles, com Madrid i Palma de Mallorca, sempre mantenint la mateixa marca, i fins i tot exportar el concepte: «Per somiar, també ens agradaria obrir a Londres, París i Nova York».
Tannic by Freixenet --el nom està inspirat en els tanins del vi que es troben en les pells i llavors del raïm-- ofereix al client descobrir tots els vins, caves i xampanys d'aquesta multinacional familiar catalana combinats amb productes gurmet.
Els maridatges vindran de la mà de caviar Nacarii (Vall d'Aran), el formatge Dehesa dels Plans d'Albacete, el pernil 5J de Jabugo (Huelva), els fumats i 'foies' de Martiko (Navarra) i la xocolata Amatller de Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona), on Freixenet té la seva seu central.
També a Illes Balears
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Denuncien la imposició del castellà als panells lluminosos de diverses carreteres de Mallorca
- El Consell d'Estudiants de la UIB demana blocar la creació de dues noves universitats privades a Mallorca
- El director general d’IB3 defensa criteris «de qualitat» per davant del doblatge al català en l’emissió de pel·lícules
- Primer mercat de productors de venda directa per a acostar els pagesos als consumidors
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Són inteligents i estan sortint de catalunya. No crec que perdin molt perquè 4 rates xenòfobes pancatalanistes no hi vagin
Per mi no importa que se esforsi aquesta marca i el seu amo estan tacats i no ès pel cava. Crec que estaria mès en consonància si li haguesen posat Tio PePe ja que ès José i no Josep. No pens anari ni per curiositat.
Tu comentario también está en consonancia con tu intelecto, juanito
Fixau-vos com sa gent catalanoparlant que se sent espanyola pronuncia noms com "Freixenet" o "Font Vella", talment com els sent per ses televisions espanyoles, públiques i privades. Això està en consonància amb es declarat unionisme d'en José Luís Bonet, propietari de Freixenet
Ah, la marca de l'anunci dels "por los proximos 100 años juntos"?