UCE Balears aconsella els usuaris afectats per la suspensió d'Iscomar que reclamin
El passat 14 d'octubre es suspengué el servei de la naviliera a Barcelona, afectant 1.734 clients segons la companyia
Palma19/10/09 0:00
La Unió de Consumidors de les Balears aconsella a tots els consumidors que es van veure afectats el passat 14 d'octubre per la suspensió del servei de la naviliera Iscomar a Barcelona que realitzin les pertinents reclamacions davant les Oficines de la Direcció General de Consum i que segueixin les recomanacions que se'ls ofereixen des de l'esmentat organisme.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Denuncien la imposició del castellà als panells lluminosos de diverses carreteres de Mallorca
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els haurien d'investigar, potser encara trobariem alguna cosa sospitosa. Que tothom qur pugui que els denunciï. I ja han pagat pel vaixell pel Don Pedro, a Eivissa?
Iscomar només va d'escàndol en escàndol, d'accident en accident, d'incompliment en incompliments. I les autoritats on són ?. Miren cap a un altre costat.