Els usuaris illencs presentaren l'any passat 7.223 reclamacions a Consum
El transport aeri és el sector amb més reclamacions per retards, pèrdua de maletes i anul·lacions
Palma13/03/08 0:00
La Direcció General de Consum rebé un total de 7.223 denúncies i reclamacions el 2007, de les quals 1.253 se sotmeteren a un arbitratge. Segons explicà el director general de Consum, Diego González, les denúncies en matèria de transport aeri continuen concentrant el gruix de queixes presentades pels ciutadans, que arribaren a 999 el 2007, motivades sobretot per retards, cancel·lacions, overbooking i pèrdua i trencament de maletes. González, amb el cap de servei de la Direcció General, Jesús Quartero, presentà la memòria corresponent a l'exercici passat, en què destacaren l'augment de les reclamacions realitzades pels consumidors, que assoliren un 23'32% més que el 2006.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.