Balears obté enguany 80 banderes blaves que onejaran a les platges i ports de l'Arxipèlag, cinc més que en el 2006
Es reconeix així el compliment de criteris de seguretat i neteja
Palma01/06/07 0:00
En total 80 platges i ports de Balears, cinc més que l'any passat, han obtingut la bandera blava que reconeix el compliment de determinats criteris de legalitat, accessibilitat, sanitat, neteja i seguretat, com també el fet que compti amb informació i gestió ambiental adequades. Aquesta distinció l'atorga la Fundació Europea d'Educació Ambiental de la Unió Europea i la desenvolupa l'ONG Associació d'Educació Ambiental i del Consumidor (Adeac), que premia el compliment d'uns estàndards preestablerts. La campanya «bandera blava» es desenvolupa cada any als quatre continents de forma independent, voluntària i amb la participació d'uns 2.000 municipis litorals.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.