L'ampliació de l'escoleta Toniaina no estarà enllestida fins l'any 2008

El projecte servirà per triplicar-ne les places i acabar amb la llista d'espera

TW
0

L'ampliació de l'escoleta municipal Toninaina en triplicarà la capacitat actual i permetrà acabar amb l'habitual llista d'espera d'aquest centre, que enguany ja ha arribat als 38 alumnes. La nova Toninaina podrà acollir 207 infants de 0 a 3 anys, 210 més que ara, i tindrà un total de cinc línies per curs.

L'arquitecte municipal, Óscar Romero, presentà ahir el projecte de remodelació de l'edifici, que es començarà a executar per novembre, després de passar el període d'adjudicació, i estarà acabat, si es compleixen els terminis, el febrer de 2008. L'ampliació de l'escoleta consistirà en la construcció d'un nou edifici annex a l'actual, on es duran a terme totes les classes. Un dels aspectes més impactants del nou immoble són les formes i els colors de les aules de psicomotricitat, que sobresortiran en alçada i estaran pintades en groc, vermell i blau.

L'edifici actual es reservarà per al vestíbul, l'administració, la sala de professors, el menjador, la cuina i d'altres dependències comunes.

El projecte inclou, a més, una nova zona d'aparcament i un tipus de tancament completament nou que servirà per aïllar l'edifici de l'exterior mitjançant un sistema de peces de fusta. En total, l'ampliació de la Toninaina costarà 2.202.613 euros, que costejarà íntegrament l'Ajuntament d'Inca.

L'obra en si començarà amb la construcció del nou edifici, al qual els més petits es traslladaran un cop que estigui enllestit, per poder així remodelar per complet l'immoble actual sense que les obres afectin el curs.