La batlessa de Palma, Catalina Cirer, va assistir ahir dematí a la tradicional visita que realitzen a la fira del Ram els nins de centres benèfics i de centres de discapacitats de Palma en una jornada dedicada especialment per a ells, de caire gratuït i exclusiu.
Uns 1.800 nins i joves de diferents centres de Palma gaudiren de les atraccions convidats per l'Ajuntament de Palma i l'Associació de Firaires en una visita que es repeteix any rere any i que permet als al·lots amb problemes físics o psíquics conèixer el lloc amb comoditat per a les seves famílies en ser un matí només obert per a ells. Com a novetat, enguany s'han sumat a aquesta iniciativa, i arran d'una petició d'un col·lectiu de mares de nins amb discapacitats, estudiants d'alguns centres d'ensenyament públics perquè s'acostumin a relacionar-se amb normalitat amb aquests nins i joves.
Cirer, amb el regidor d'Urbanisme Javier Rodrigo de Santos, la regidora d'Infraestructures Marina Sans i el president de l'Associació de Firaires Guillem Cerdà, va acompanyar els nins en un matí en què el bons temps ajudà perquè fos per a molts inoblidable. Abans d'iniciar el recorregut pel recinte firal, molts dels visitants s'aturaren en l'oficina de l'Ajuntament per dibuixar com els agradaria que fos el parc de sa Riera. Una iniciativa que, segons Cirer, ha tingut molt d'èxit i que es va pensar amb la idea de «recollir la manera sentir dels nins en un moment en el qual encara estan per definir els espais».
Els centres presents en aquesta especial visita foren: Gaspar Hauser, Mater Misericordiae, la escoleta Son Roca, La Puríssima, As. Padre Montalvo, Aspace, El Temple, Príncep d'Astúries, Amadiba, Son Tugores, Asnimo, el Centre Psiquiàtric, Marian Aguiló i Costa i Llobera.