L'oposició critica la intervenció «exagerada» del Govern a Sa Nostra
Els empleats veuen «ingerència» en la crítica de Ramis al Comitè d'Ètica
19/01/06 0:00
J. TORRES. Palma.
Els partits de l'oposició criticaren ahir per «exagerada», «excessiva» i «preocupant» la intervenció del Govern en la crisi de Sa Nostra, resolta amb la renúncia del president anterior, Llorenç Huguet, i la designació de Fernando Alzamora com a president fins a final d'any.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.