Un nin de 9 anys mor després de ser atropellat en una cursa il·legal de cotxes a Sevilla
La Policia detingué dos dels conductors i n'ha identificat un altre, però encara no l'ha arrestat
Sevilla07/12/04 0:00
Un nin de 9 anys va morir a Sevilla després de ser atropellat per un dels vehicles que participava en una correguda il·legal de cotxes a l'antiga pista d'aterratge de Tablada, varen informar ahir fonts del Servei d'Emergències i de la Delegació del Govern. L'accident es produí dissabte cap a les cinc i quart de l'horabaixa, quan l'infant rebé l'impacte d'un dels vehicles que participaven en la cursa i que acabaven de col·lidir. El Servei d'Emergències Sanitàries, arran de la telefonada rebuda a les 17.26 hores, envià un equip que traslladà el menor a l'hospital infantil de la Ciudad Sanitaria Virgen del Rocío, on morí.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.