Les Balears i cinc comunitats més, en alerta per pluja, neu i vent
A Mallorca s'esperen precipitacions que acumulin més de 60 litres
Madrid13/11/04 0:00
La Direcció general de Protecció Civil i Emergències ha alertat les delegacions del Govern de les Balears i altres cinc comunitats autònomes més davant de la predicció de l'Institut Nacional de Meteorologia (INM) de forts vents, pluja i neu en les pròximes hores, informà un portaveu d'aquest organisme. Protecció Civil dóna per tancades les alertes a Canàries, Astúries, País Basc, Cantàbria, Aragó, La Rioja i Navarra, les manté a Castella i Lleó, Catalunya i Balears i les activa a València, Múrcia i Andalusia.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.