La prostitució ocupa l'Eixample
L'oferta a domicilis particulars es concentra a les zones de la ciutat on hi ha molts d'habitatges de lloguer
Palma07/11/04 0:00
La prostitució no reglada exercida a domicilis particulars es concentra a Palma a les barriades de l'Eixample, segons un estudi d'un geògraf de la UIB recollit a la revista Territoris. Aquestes àrees d'alta densitat presenten «una certa semblança amb la distribució de les zones de Palma on predominen els habitatges de lloguer. Les majors densitats de pisos on s'exerceix la prostitució femenina es localitzen a barris com Pere Garau, plaça de Toros, Son Espanyolet, Santa Catalina, Foners-polígon de Llevant, El Terreno i la Platja de Palma.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.