algo de nubes
  • Màx: 23°
  • Mín: 17°
23°

L'edat és el factor que determina el preu dels serveis sexuals prestats

Un 30% dels professionals masculins atenen al domicili de la client

B.P.Palma.
«A menys edat, més valor del servei», conclou l'autor de l'estudi La prostitució no regulada a Palma de Mallorca: distribució de l'oferta als domicilis particulars. «En canvi, afegeix, que no pareix haver-hi cap relació entre la distribució dels punts de contactes i els preus oferits en els anuncis en qualsevol tipus de prostitució estudiat». D'altra banda, l'anàlisi de la revista Territoris ha observat que una elevada proporció dels homes anunciats (un 30%) «no atenen a un local, sinó que acudeixen al domicili de la dona que ha contractat els seus serveis o bé lloguen una habitació d'alguns apartaments també oferits a les seccions de massatges, relax i personals o en alguna pensió o hotel».

Pels seu costat, la proporció de dones que exerceix la prostitució a un pis o a un club és del 81,6%, mentre que els contactes realitzats al carrer tan sols arriben a un 18,4% del total. La telefonia mòbil esdevé un instrument essencial per contactar amb els professsionals de la prostitució. D'aquesta manera, segons acredita aquest estudi, un 64,52% dels anuncis donen aquest estri com a mitjà per entrar-hi en contacte. En el cas de la prostitució homosexual aquest percentage arriba al 82,35% i en el cas de la masculina, al 90%.

L'autor afirma que «l'aparent desinformació sobre el tema, segurament relacionada amb la manca d'una regulació d'aquesta activitat, ajuda que, de vegades, es menyspreïn o se sobrevalorin algunes teories com és el cas de les màfies encarregades de transportar persones de països subdesenvolupats cap als més desenvolupats». El geògraf indica que «realment se sap relativament poc sobre el funcionament d'aquestes bandes i, de la seva activitat a ciutats de rang mitjà com Palma, gairebé tots els indicis se solen delatar a partir de delictes amb què aquestes bandes estiguin involucrades».

El telèfons eròtics arriben a ocupar un prop d'un 30% dels anuncis publicats a la secció de relax. Segons l'estudi, «la importància d'aquests anuncis no rau tant en el seu nombre, sinó en la seva important demanda». Representen la darrera novetat en aquest sector i no es constata la seva presència als anuncis fins a l'any 1991.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.