La rendibilitat dels ports de les Balears supera un 3% la mitjana estatal
Palma31/05/04 0:00
En els darrers deu anys, la rendibilitat dels ports de les Balears ha experimentat una progressió espectacular. Si en el 94 «el resultat econòmic de l'exercici en relació a l'immobilitzat» registrà una taxa negativa del -4'3%, l'any passat aquesta mateixa xifra se situà sobre el 7,2%, tres punts per sobre de la mitjana estatal. L'increment de passatgers i uns millors ingressos han propiciat una progressiva rendibilitat en la gestió que s'ha traduït en més i millors inversions. De manera que si en el 96 l'Autoritat Portuària de les Balears, dependent del Ministeri de Foment, dedicà a obres d'ampliació i millora 7,5 milions d'euros, la mateixa xifra s'havia multiplicat per set, fins els 31,8 milions.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.