Michael Douglas ajuda a «vendre» Balears a 1.200 agents de viatge

L'actor nord-americà promocionà les Illes en un acte a Costa Nord

TW
0

P.C.Palma.
L'actor Michael Douglas va participar ahir en un dels actes programats per promocionar Balears entre 1.200 agents de viatges espanyols. Douglas és de vacances a s'Estaca i fou convidat pel Govern. L'actor es presentà a Costa Nord, amb dos amics, i va ser rebut pels organitzadors de la I Convenció Nacional d'Agents de Viatge, Ibatur, Soltour, l'Agrupació de Cadenes Hoteleres i la revista «Preferente». El seu interlocutor va ser Miguel Fluxá, president del Grup Iberostar.

«Michael ha vingut sense cobrar un euro, simplement, pel gran afecte que l'uneix a Balears», explicà el director d'Ibatur, Juan Carlos Alia. «Això ve a demostrar una cosa que hem dit sempre, encara que alguns han volgut dubtar, i és que Michael Douglas continua lligat a la nostra illa, a Costa Nord, i ha volgut ser present, el que constitueix un cop d'efecte molt important per a aquests 1.200 agents que s'han trobat amb aquesta agradable sorpresa», va dir el conseller de Turisme, Joan Flaquer.

Douglas és la imatge de Balears des del passat any, quan va vendre el centre Costa Nord al Govern per 4,2 milions d'euros. A canvi, ha de ser present en quatre grans fires turístiques. Ja ho ha fet a Berlín i Londres i, el gener, promocionarà les Illes a Fitur (Madrid). Encara quedarà una altra fira pendent que l'Executiu decidirà més endavant.

Ahir horabaixa, al Poble Espanyol, Flaquer va clausurar la convenció «Les teves illes més properes», en una jornada que va incloure una visita a la Serra de Tramuntana i una sessió informativa i lúdica al mateix Poble Espanyol. Segons els amfitrions de la convenció (Gabriel Subías, Antoni Munar, Ricardo Fernández, Isabel Piñero i Rafael Caballero, entre altres), aquest tipus d'accions permeten que els venedors coneguin de primera mà els valors menys difosos de Balears, com són els seus atractius culturals, els seus pobles d'interior i els paisatges de muntanya de la Serra de Tramuntana.

Iberojet preveu incrementar aquest any les seves vendes en Balears entre un 12 i un 17 per cent, mentre que Soltour calcula un creixement a les illes entorn del 15 per cent.