Espectacular atracament de tres homes armats a una sala de jocs de Palma

Els encaputxats encanonaren els clients i empleats i desvalisaren les màquines

La sala de jocs està ubicada al carrer Fàbrica, cantonada amb Son Cotoner

TW
0

Tres encaputxats armats amb una pistola protagonitzaren diumenge a la nit un «atracament de pel·lícula» en un conegut saló de jocs del carrer Fàbrica, a Palma. Encanonaren clients i empleats, els llançaren a terra, i després desvalisaren les màquines una a una.

El saló de jocs Antic Ripoll està ubicat al carrer Fàbrica número 26, cantonada amb Son Cotoner 13. Diumenge a la nit tancà les seves portes sobre les 23.00 hores, circumstància que coneixien ben bé els assaltants, que també sabien que la recaptació del cap de setmana no es lliuraria fins a dilluns.

Mitja hora abans del tancament, tres individus que cobrien els seus rostres amb passamuntanyes irromperen al local i amenaçaren amb una pistola els pocs clients que encara quedaven i l'encarregat. A continuació, posant en pràctica el pla que havien traçat, baixaren la barrera d'accés per dins, per impedir l'entrada de més persones.

Amb l'arma de foc comminaren els presents que es tombassin al terra, de cap per avall, i un d'ells col·locà una borsa d'esports sobre la barra, que anaren omplint amb els milers de monedes que sostregueren. Una altra dada que confirma que els delinqüents sabien molt bé el que feien és que duien guants de jardineria, de gran grossor, i també de làtex, a fi de no deixar cap empremta.

Durant uns deu minuts, anaren rebentant, aproximadament, una per una les màquines escurabutxaques, fins a un total de nou. Utilitzaren eines pesades, que després deixaren abandonades al negoci. Durant l'espectacular atracament un client intentà entrar al saló, i es trobà amb una pistola que l'apuntava. Tot seguit, els lladres fugiren corrent i es perderen per aquells carrers del barri de Santa Catalina.

A més del botí obtingut, que és milionari, s'ha d'esmentar que els danys ocasionats a les màquines són molt elevats, i algunes hauran de ser reemplaçades. El Grup de Homicidis del Cos Nacional de Policia s'ha fet càrrec de la investigació. Així mateix, cal esmentar que els mafiosos, tot i que anaven encaputxats, tenien entre 35 i 40 anys, i per la seva forma d'actuar semblava ser que tenien certa experiència.