El detingut anuncià als veïns hores abans del crim que «sortiré als diaris»

Domingo Pozo regentava un bar a sa Indioteria i dijous l'obrí fins les 20.30 hores

TW
0

J.F.M./G.P. Palma.
Domingo Pozo Martínez regentava el bar El Halcón, que està situat a la barriada de sa Indioteria. Es tracta d'un establiment petit i, segons esmentaren alguns dels veïns de la zona, «tenia el negoci molt descurat. Amb els clients era molt amable i sempre parlava de la seva gran passió, que era la caça». El detingut no era molt regular amb el treball, ja que de vegades tancava el bar i no l'obria durant dies.

Tanmateix, dijous, és a dir, el dia que suposadament va matar Pilar Crevillent i va ferir de gravetat dos dels seus fills, l'home sí va obrir el bar i no el tancà fins a les 20.30 hores. Alguns clients que van ser a l'establiment comentaren a aquest diari que aquell horabaixa va beure «moltes cerveses» i que semblava que es trobava «molt trist». De fet, va treure diverses vegades el tema de la relació que mantenia amb la víctima i va manifestar en públic que «demà sortiré als diaris». Cap d'ells es podia imaginar que aquesta amenaça es compliria i que aquella nit acudiria al domicili de l'Arenal i cometria un fet tan greu.

Precisament va ser un client que el va acompanyar a la seva casa, que està situada a la barriada de Son Oliva. Domingo Pozo el va convidar a pujar a la seva casa per prendre una cervesa, i el client va acceptar. A els pocs minuts se'n va anar i va poder veure com l'individu s'ajeia al sofà de la seva casa i es tapava amb una flassada. No va veure com el presumpte criminal sortia després i cometia aquest brutal crim.

A la barriada de sa Indioteria ahir no es parlava més que del crim i en poc temps gairebé tots els veïns sabien que l'autor havia estat l'amo del bar El Halcón. Molts d'ells coneixien també Pilar Crevillent, la víctima, i sabien que la relació amb el seu excompany era molt conflictiva.

Una veïna de la barriada va assenyalar a aquest diari que «feia dies que veia Domingo molt trist. M'havia comentat que se sentia molt sol, ja que s'havia barallat amb la seva companya. Per això, en aquests darrers dies es notava que n'estava bevent més del compte».