algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:

L'Ajuntament cerca uns terrenys per construir-hi un nou camp de golf

El Pla Territorial de Mallorca preveu la possibilitat de situar-lo en el municipi

57978
Els tècnics redactors de les NS hauran de marcar la ubicació del camp de golf.

E.B.Santa Margalida.
L'Ajuntament de Santa Margalida cerca una superfície idònia per situar un camp de golf en el seu municipi. Així ho ha comunicat el batle, Antoni del Olmo, a l'equip redactor de la seva normativa urbanística que està essent revisada, com va confirmar el batle.

Si finalment s'inclou aquest suposat, el de construir un camp de golf a la localitat, Santa Margalida serà el tercer municipi de la zona nord amb el seu propi camp de golf. Al golf Pollença s'hi ha sumat més recentment el golf Alcanada d'Alcúdia i l'equip de govern de Muro (PP-CDM) ha manifestat en més d'una ocasió la seva intenció de tenir també el seu propi camp.

«Encara no sabem on s'ubicarà el golf, i el cert és que tampoc no hem rebut cap oferta d'una promotora però som conscients que Muro vol el seu golf i nosaltres també hem de ser previsors perquè entenem que millorarà la qualitat turística a la zona», indicà Antoni del Olmo. El batle afegí que «no sabem on se situaran les instal·lacions però ja hem indicat a l'equip redactor de les normes que cerqui un lloc idoni, la decisió d'on l'hem de situar està en mans dels tècnics».

La construcció del golf a Santa Margalida no contravindria les directrius que marca el Pla Territorial de Mallorca, ja que el darrer text que tramita el Consell Insular menciona com a propostes a la seva vegada incloses en el POOT la possibilitat de situar un golf en el municipi, sense establir tampoc la seva ubicació exacta.

El Pla Territorial de Mallorca preveu entre els objectius a complir a la zona de Can Picafort, la reducció de densitats a les zones congestionades, algunes operacions d'esponjament en els immobles obsolets, algunes millores d'accessos, la creació de nous equipaments, la reordenació de la primera línia marítima, així com la consolidació del turisme a la zona.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.