El col·legi Porta del Moll tindrà en breu el seu propi menjador escolar

TW
0

El col·legi públic Porta del Moll d'Alcúdia disposarà per al proper curs escolar del seu propi menjador escolar i així els alumnes no es veuran obligats a anar en autocar fins al menjador provisional que s'havia habilitat a les Cases de can Ramis. «Els nins havien de fer una bona volta en autobús per desplaçar-se tan sols uns metres», recorda el regidor d'Obres, Francesc Cladera.

El pressupost d'aquesta obra és de 197.273 euros. El menjador està finançat íntegrament per la Conselleria d'Educació del Govern balear mitjançant la signatura d'un conveni, si bé serà l'Ajuntament qui avanci els doblers, que li seran retornats en 10 anualitats consecutives.

Una Unió Temporal d'Empreses integrada per Amer i Crespí és la responsable de construir les noves instal·lacions, les obres de les quals ja han començat. El nou menjador estarà ubicat en el pati de l'escola i tindrà capacitat per a 64 persones. Inclourà una petita cuina, si bé està previst que es continuï cuinant com fins ara a la nova escola, des d'on distribueixen els menús.