Matas es reunirà dimarts amb el sector turístic per llevar l'ecotaxa
Pretén el màxim consens possible abans de fer efectiva la promesa electoral
El portaveu, Joan Flaquer, amb els titulars de Medi Ambient, Jaume Font, i d'Interior, José María Rodríguez | Foto: JOANA PEREZ.
Palma06/07/03 0:00
El president del Govern, Jaume Matas, ha convocat per dimarts a les cinc de l'horabaixa el sector turístic de les Illes -bàsicament empresaris i sindicats- amb l'objectiu de consensuar la retirada de l'Ecotaxa. A més d'aquest assumpte també s'avaluarà la necessitat de millorar la imatge de les Balears i l'estacionalitat turística. Així ho va anunciar ahir el portaveu de l'Executiu i Conseller de Turisme, Joan Flaquer, qui va descartar que a la reunió hi siguin citades les entitats ecologistes.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.