El molí d'en Suau serà el centre de projectes per al turisme rural
La iniciativa de la Pimem ha estat finançat amb doblers de l'ecotaxa
Llubí22/04/03 0:00
La Conselleria de Turisme, en col·laboració amb la Pimem i l'Ajuntament de Llubí, ha duit a terme la rehabilitació de l'emblemàtic molí d'en Suau per ser el Centre de Referència del Turisme Rural. Així, segons el projecte impulsat per la Pimem, serà la seu de l'entitat que coordini, fomenti i promocioni projectes i activitats de turisme rural. D'aquesta manera es pretén que el centre es converteixi en un referent per desenvolupar tot el potencial turístic del món rural mallorquí.
El molí d'en Suau que acollirà a partir d'ara el Centre de Referència del Turisme Rural és un antic molí fariner, que tot i ser un punt emblemàtic de Llubí es trobava en molt mal estat. La rehabilitació de l'edifici ha suposat canviar completament les antigues estructures de fusta per unes de noves així com la coberta del molí, a més de reforçar totes les parets perimetrals. A l'exterior, s'ha respectat la façana original mentre que l'interior de l'edifici ha estat adaptat als usos que rebrà. Les instal·lacions s'ampliaran amb la compra de l'edifici del costat.També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.