Costes envaeix un solar del Govern per millorar els accessos a la platja
Turisme té pendent el permís per actuar als terrenys de l'hostal Ditos
Palma28/03/03 0:00
Demarcació de Costes i el Govern tornen a estar enfrontats per un conflicte de competències. Tècnics de la Conselleria de Turisme detectaren ahir la presència de maquinària de Costes en un solar de Cas Català tancat pel Govern després de la demolició dels apartaments Ditos amb fons de l'ecotaxa.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.