Balears fou l'única comunitat on baixà l'atur durant el mes de gener
Mascaró alerta que la guerra pot condicionar el mercat laboral illenc
06/02/03 0:00
P.RIPOLL/EFE. Palma.
L'atur baixà a les Balears durant el gener, mes en què habitualment el nombre d'aturats creixia, i s'ha reduït en 392 persones, fet que situa la taxa d'atur en un 8'5% de la població activa. Aquest percentatge suposa una reducció en relació al mes de desembre i situa l'Arxipèlag molt per sota de la taxa de l'Estat espanyol, que és del 9'44% de la població activa. S'ha de destacar que el gener l'atur augmentà a totes les comunitats menys a les Balears.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.