Els assassins de sa Mola tallaren la jugular i feriren el cor de la viuda

L'autòpsia revela que Irmela Regina va ser atacada per dues persones

TW
0

Els resultats de l'autòpsia que el metge forense Julio López Bermejo ha practicat a Irmela Regina Femmer han revelat que la viuda alemanya rebé fins a cinc ganivetades molt greus a diferents punts del seu cos amb dues armes, i que la causa del seu òbit fou el desagnament. Segons l'examen, en el cos de la dona, de 55 anys d'edat, hi havia dos tipus de ferides. Unes d'elles foren fetes amb una arma curta i unes segones provocades per un ganivet de més de 20 centímetres de fulla, segons el forense.

Aquest punt fa pensar els investigadors que la dona degué ser atacada per dues persones, tal com se sospità des d'un principi. Per l'examen minuciós del crani, es desprèn que Irmela Regina va ser copejada dues vegades en el cap, o bé amb un cop de puny o amb un objecte contundent. Un altre punt rellevant de l'autòpsia és que la viuda alemanya intentà defensar-se de l'atac dels agressors. Així ho demostra l'existència de ferides i talls diversos a les mans.

Pel que respecta a l'atac directe, una de les ganivetades anà directament al coll i afectà la jugular, la caròtida, la tràquia i arribà finalment al cos vertebral. Una segona ganivetada abdominal li ferí el fetge i el ronyó. D'altra banda el cor rebé un tall a causa d'un tercer atac. Finalment, altres dues escomeses acabaren per rematar la dona. Així, els criminals tingueren gran precisió i força per segar-li la vida.