El «Diari de Balears», present en la mostra de publicacions en català que es fa a Maó

TW
0

El SupermerCAT, la mostra de publicacions periòdiques en llengua catalana, ha arribat a Maó. El primer pis del claustre del Carme de Maó acull fins avui aquesta exposició, en la qual els visitants poden contemplar la gran quantitat i diversitat de capçaleres que s'editen actualment en la nostra llengua a Catalunya, al País Valencià i a les Balears.

La mostra, organitzada per l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), aplega un total de 106 revistes i setmanaris de caire totalment divers. Entre elles, les dedicades a la informació general com Diari de Balears "l'únic diari de l'Arxipèlag escrit totalment en català", El Temps i El Triangle; a la política i el nacionalisme, com Debat Nacionalista, Diàlegs, Seguem Cadenesm, Espai de Lliberat i Illacrua.

El llegendari Cavall Fort encapçala la llista de revistes adreçades als més petits, a més de Camacuc, La Revista dels Súpers, Cucafera i Tiro Liro. També hi tenen cabuda unes altres de tan diferents com Butlletí d'escacs, Conills, Nuvis o Catequesi. Els propers dies, la mostra de revistes i setmanaris en llengua catalana arribarà també a Mallorca, Eivissa i Formentera.